מבין כל ספקיות האינטרנט, שרובן מציעות פחות או יותר את אותם שירותים ללקוחות, בולטת בשונותה חברת טריפל סי. הגישה של החברה ללקוח ואופן ההתנהלות שלה מולו שונים מאופן ההתנהלות של שאר הספקיות, אך ההבדל הגדול באמת הוא הטכנולוגיה.
שירותי הענן של טריפל סי
המיוחד בטריפל סי הוא שהיא מציעה שירותי מחשוב ענן. מה זה אומר? מחשוב ענן הוא פיתוח טכנולוגי שמאפשר אירוח של תוכנות, אמצעי חומרה ומאגרי אחסון מידע על שרת ענן ושימוש בהם כמו כל שירות אחר, על פי צורך שנמדד מדי חודש בחודשו.
שירותי ענן נועדו בעצם לחסוך מבתי עסק גדולים את הצורך בקניית תוכנות, רישיונות הפעלה, שטחי אחסון גדולים ועוד. הכל נמצא בענן המחשוב איתו עובדת החברה. לא רק זאת, במקרה של ריבוי מחשבים בעסק או בבית פרטי, תקלה באחד המחשבים לא צריכה להשבית את העבודה שנעשתה בו, שיכולה להימשך בדיוק מאותה נקודה בכל מחשב אחר.
מה מציעה טריפל סי ללקוחות הפרטיים?
כניסתה של טריפל סי לענף האינטרנט המהיר בישראל לא היתה כמו עוד כניסה של כל ספק אינטרנט אחר. החברה אחראית למעין מהפכה שקטה אך בעלת עוצמה בתפיסת השירות הניתן לצרכנים. אותם צרכנים, שבעי מלחמות עם שלל חברות גדולות בארץ, מוצאים בטריפל סי בדיוק את מה שחיפשו.
ראשית, אתה יכול לשכוח מהמתנה של שעות על הקו, מוזיקת רקע מורטת עצבים ושיחות כעוסות ומתסכלות עם נציגי שירות מנומנמים. בטריפל סי נוקטים בגישת 'עשה זאת בעצמך'. את ההתחברות לשירות אתה עושה בעצמך, על ידי מילוי טופס ושליחתו במייל.
אם יש לך אינטרנט מהיר אך אתה מעוניין לשדרג אותו למהירות גדולה עוד יותר, תוכל לעשות זאת גם כן לגמרי בעצמך, בלי שום צורך לדבר עם נציג שירות, לקבל הבטחות ופיתויים ולהיות קורבן לשלל אסטרטגיות מכירה מתוחכמות. אם בבוא היום תרצה לעזוב, גם זה יקרה באופן עצמאי לגמרי. אה, כן – טריפל סי לא דורשת ממך שום התחייבות.
כמובן שאם תצטרך עזרה של נציג שירות לקוחות או של אנשי התמיכה הטכנית, תוכל לקבל אותם בקלות. על מנת לבוא לקראתך בכל רגע נתון, מפעילה טריפל סי תמיכה טכנית ושירותית ללקוחותיה 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. השירות והתמיכה יינתנו לך בכל עניין, החל מתקלה, דרך שדרוג הקו ועד לעניין פעוט ופשוט כמו בדיקת מהירות.
האופן בו עובדת החברה מונע מלקוחותיה אי נעימויות החוזרות על עצמן בחברות אחרות. בטריפל סי אין הטבות מחיר ללקוחות חדשים על פני ישנים, כולם מקבלים את אותו המחיר. יותר מכך – אם ישנה ירידת מחירים, היא תשפיע לא רק על המצטרפים החדשים לחברה, אלא על כל הלקוחות הקיימים, באופן אוטומטי.
הצרכן הישראלי התרגל להיות חשדן כלפי נותני השירותים בהם הוא משתמש, אך טריפל סי מנסה ליצור אמון מלא בינה לבין לקוחותיה. החברה מאמינה בשקיפות מלאה, ובכך שהצרכן לא צריך לעקוב בקנאות אחרי החשבוניות כדי שלא ירמו אותו. אין ספק – שינוי מרענן.